5 februarie 2010

5 întrebări pe care le primim la angajare

În această perioadă, în care tot mai multe persoane rămân fără loc de muncă din cauza restructurărilor, a fi acceptat la un interviu pentru un job este un moment important. Aşadar, trebuie să fiţi pregătiţi cu răspunsuri corecte la cele mai uzuale întrebări. Specialiştii de la www.myjobs.ro vă spun care sunt acestea. 1. De ce aţi trecut atât de des de la un loc de muncă la altul?
Răspunsul corect: În trecut, am făcut greşeala să accept un job bazându-mă doar pe salariul oferit. Această strategie a însemnat să trec de la un loc de muncă la altul, pentru că nu eram niciodată mulţumit. Acum doresc să lucrez pentru o companie unde să fiu recompensat pentru munca mea.

2. De ce ar trebui să vă angajăm?
 Răspunsul corect: În loc să vă dau un răspuns standard, aş vrea să vă arăt efectiv ceea ce ştiu să fac.

3. De ce vreţi să plecaţi de la actualul serviciu?
 Răspuns corect: M-am familiarizat îndeajuns de mult cu activitatea mea şi cu compania. Caut o nouă poziţie ca să mă pot dezvolta şi să aduc un suflu nou în organizaţia dv.

4. Cât intenţionaţi să lucraţi în această companie?
Răspunsul corect: Plănuiesc să rămân la acest job atât cât pot contribui performant şi creşte profesional.

5. Ce pretenţii salariale aveţi?
Răspuns corect: Pe baza responsabilităţilor pentru acest job, mă orientez către un salariu între «x» şi «y» lei net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugam să specificați "Numele" pentru o identificarea mai ușoară a răspunsului.... Mulțumim!

Dacă vă place acest Blog, va rugăm să-l susțineți printr-un click pe anunțul de mai jos. Mulțumim!