8 decembrie 2010

Ce obligaţii au administratorii la sfârşit de an

  • Să întocmească un raport asupra activităţilor desfăşurate pe parcursul întregului an, în special referitor la unele aspecte foarte importante ale asociaţiei. De exemplu: ce s-a făcut/reparat în bloc, situaţia financiară către furnizorii de servicii, situaţia restanţierilor.
  • Să aibă un plan de reparaţii obligatorii pentru anul 2011 ce privesc problemele tehnice majore ale blocului (terasă, instalaţii, subsol), inclusiv costuri estimative.
  • Să-i raporteze, în mod preventiv, preşedintelui asociaţiei neregulile care ar putea apărea în orice moment în funcţionarea conductelor de apă şi de căldură, a ascensorului, a interfonului sau la faţada imobilului.
  • Să prezinte conducerii asociaţiei de proprietari, în scopul eficientizării activităţii de administrare a blocului, problemele de natură juridică, financiară sau administrativă legate de fondul de salarii, formele de angajare, metodele de reducere a costurilor cu întreţinerea, persoanele care locuiesc în bloc şi regulile de ordine interioară.

2 comentarii:

  1. De mulţi ani stau într-un bloc şi am participat aici la diferite activităţi sau i-am ajutat pe vecinii mei. Acolo unde a fost nevoie, am intervenit şi am reparat. De ceva vreme, am fost desemnat administrator, dar vreau să ştiu dacă pot ocupa această funcţie, dacă dosarul meu e depus la primărie?

    Răspuns: Un administrator poate funcţiona fără atestat, dacă are şcoală în domeniu, numai dacă dosarul pe care l-a depus la primărie pentru obţinerea atestatului aşteaptă soluţionarea. Altfel, nu poate funcţiona ca administrator.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o rudă care stă la mine de zece zile şi ar urma să mai stea câteva. Vreau să ştiu dacă trebuie să o declar la administrator şi când trebuie să fac acest lucru.
    Luminiţa Dudu, Iaşi

    Răspuns: În cazul în care persoana respectivă stă la dumneavoastră peste 15 zile, într-o lună, atunci trebuie declarată la asociaţie.

    RăspundețiȘtergere

Vă rugam să specificați "Numele" pentru o identificarea mai ușoară a răspunsului.... Mulțumim!

Dacă vă place acest Blog, va rugăm să-l susțineți printr-un click pe anunțul de mai jos. Mulțumim!