14 martie 2011

Administratorul poate lucra fără atestat dacă are dosar depus la primărie

De mulţi ani stau într-un bloc şi am participat aici la diferite activităţi sau i-am ajutat pe vecinii mei. Acolo unde a fost nevoie, am intervenit şi am reparat. De ceva vreme, am fost desemnat administrator, dar vreau să ştiu dacă pot ocupa această funcţie, dacă dosarul meu e depus la primărie?

VP Bucuresti
Răspuns: Un administrator poate funcţiona fără atestat, dacă are şcoală în domeniu, numai dacă dosarul pe care l-a depus la primărie pentru obţinerea atestatului aşteaptă soluţionarea. Altfel, nu poate funcţiona ca administrator.

Am o rudă care stă la mine de zece zile şi ar urma să mai stea câteva. Vreau să ştiu dacă trebuie să o declar la administrator şi când trebuie să fac acest lucru.

Luminiţa Dudu, Iaşi
Răspuns: În cazul în care persoana respectivă stă la dumneavoastră peste 15 zile, într-o lună, atunci trebuie declarată la asociaţie.

Doriti un administrator pentru imobilul dumneavoastra, contactati-ne: www.administrator-imobile.net

2 comentarii:

  1. Ce scoala in domeniu trebuie sa am ca sa pot fi administrator de imobil daca nu am atestat? Eu am terminat liceul economic, sectia administratie si servicii. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa aveți liceul, un curs specializat de administrator imobile și o autorizație de la primărie.

    RăspundețiȘtergere

Vă rugam să specificați "Numele" pentru o identificarea mai ușoară a răspunsului.... Mulțumim!

Dacă vă place acest Blog, va rugăm să-l susțineți printr-un click pe anunțul de mai jos. Mulțumim!