8 ianuarie 2012

Evz.ro: "Plătesc întreţinerea degeaba, caloriferul nu se încălzeşte din cauza reţelei din bloc"

A: Am şi eu o problemă şi aş dori să cer sfatul dumneavoastră. De când a început furnizarea agentului termic plătesc întreţinerea, căldura pe două camere, iar caloriferul se încălzeşte în proporţie de maximum 30% restul fiind complet rece. Aceeaşi problemă am avut-o şi anul trecut am făcut sesizare au venit şi au remediat.. Nu era de la mine din apartament şi totuși am fost obligat sa plătesc peste 300 de lei la care nu am primit factură. Aş dori să ştiu şi eu ce este de făcut în această situaţie ca deja în apartament a început să apară mucegai.. Vă rog să mă sfătuiţi că sincer nu mai sunt dispus să dau 300- 400 de lei fără să fie vina mea.

Raspuns Evz.ro: Problema menţionată de dumneavoastră este una care ţine de administrarea condominiului şi de relaţia dintre proprietari şi asociaţia de proprietari. Prin urmare, trebuie să depuneţi mai întâi o reclamaţie la administraţia asociaţiei de proprietari, apoi la conducerea acestei asociaţii şi, dacă problema nu se rezolvă, la primăria în raza teritorială a căreia domiciliaţi.
Sursa: Evz.ro

Răspuns Blocul-Meu.Blogspot.com: De asemenea, se recomanda înainte de a interveni la administrație sa chemați un instalator sa verifice dacă nu cumva problema este la caloriferul dumneavoastră. Cel mai adesea, caloriferele nespălate de mult timp, sau neaerisite creează astfel de probleme.

Va recomandam sa montați aerisitoare pe calorifere, astfel încât, la începutul fiecărui sezon rece sa puteți sa va aerisiți local caloriferele. Costul aerisitoarelor nu este foarte mare (15 lei) având în vedere beneficiile acestora.
 
Așteptăm părerile dumneavoastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rugam să specificați "Numele" pentru o identificarea mai ușoară a răspunsului.... Mulțumim!

Dacă vă place acest Blog, va rugăm să-l susțineți printr-un click pe anunțul de mai jos. Mulțumim!