Pentru ca toate activităţile la nivelul asociaţiei de locatari să
funcţioneze bine în noul an, este necesar să te organizezi un pic încă
de la începutul lunii ianuarie, în cazul în care eşti administrator.
În luna ianuarie, trebuie stabilită o adunare generală a proprietarilor, în care se vor stabili:
- Fondul de reparaţii, necesar şi obligatoriu pentru rezolvarea problemelor tehnice ale clădirii.
- Fondul lunar de salarii şi indemnizaţii în valoare brută pentru administrator, preşedinte, cenzor, îngrijitor etc.
- Fondul
lunar maxim de cheltuieli administrative, altele decât cele privind
reparaţiile: pentru acţiuni în justiţie, consumabile, detergenţi,
mături, transport, fotocopii, chitanţiere, facturiere, reviste, ziare,
telefon etc.
- Valoarea chiriilor pentru spaţiile comune închiriate la terţi.
- Alegeri
pentru funcţiile de preşedinte, membru comitet, membru comisia de
cenzori, dacă e cazul prin expirarea duratei mandatului celor care sunt
în funcţie.
Şi comitetul executiv va decide în cadrul aceleiaşi şedinţe cu privire la:
- Condiţiile privind fondul de rulment: actualizări sau nu, restituiri.
- Ordinea priorităţilor la încasări şi plăţi.
- Sistemul
de penalizări - stabilirea sau modificarea procentului de penalizare
sau a perioadei de aplicare a penalizării conform prevederilor legale în
materie.
Ziua buna.
RăspundețiȘtergerePentru ca nu gasesc alta modalitate de a va contacta, va scriu aici. Va propun un schimb de linkuri cu http://www.calcul-termic.blogspot.com. Nu de alta, dar si "blocul tau" ar trebui sa fie izolat termic ...
Buna ziua,
RăspundețiȘtergereAm adăugat link-ul Dvs. la "adrese utile". Asteptam sa-l publicati si Dvs. pe al nostru.